SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan

  • masa pelepasan:2024-01-13 21:12:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:197
  • Penerangan pantas:

    Somanda,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kua

Kandungan artikel

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

SomandaMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,SomandaPenukar kuasa, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

MbandjokKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan



Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga,SomandaPembuat pengubah jenis kering 2000, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Perbaikan kualitikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan perawatan persiapan plat besi tebal, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

PenawaranTherefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

SomandaLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar,SomandaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

SomandaMaklumat produk lain
  • Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

    Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

  • TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

    TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

  • TucsonJembatan boarding tetapTiga bentuk pemakaian yang biasa

    TucsonJembatan boarding tetapTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • BrusselsJenis bergerak jembatan naik hidraulikKonsultasi percuma

    BrusselsJenis bergerak jembatan naik hidraulikKonsultasi percuma

  • BrusselsLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

    BrusselsLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • BrusselsHarga lif bebas halangan menegakMempercepat kemajuan pembinaan

    BrusselsHarga lif bebas halangan menegakMempercepat kemajuan pembinaan

  • Ramat HaSharonPenukar jenis kering Scb13-1600kvaMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    Ramat HaSharonPenukar jenis kering Scb13-1600kvaMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • BeijingPlatform angkat hidraulik elektrik tetapKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

    BeijingPlatform angkat hidraulik elektrik tetapKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

  • segera:Peringatan: Maklumat SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan memberi anda SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan oleh syarikat kami, perkhidmatan SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan. SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SomandaSenarai lengkap Model Penukar KuasaCara memeriksa ketegangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!