SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran

  • masa pelepasan:2024-03-24 15:51:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:295
  • Penerangan pantas:

    Somanda,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari

Kandungan artikel

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

SomandaMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

ChamanBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Penukar jenis kering


SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,SomandaPengubah stesen, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Garis produkApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran



After hours of continuous trial operation with a certain load,SomandaKeuntungan pengubah tenggelam minyak, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Konsultasi bebasKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,SomandaHarga pengubah kuasa 500KVA, m.

SomandaSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

SomandaMaklumat produk lain
  • Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

    Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

  • TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

    TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

  • TucsonJembatan boarding tetapTiga bentuk pemakaian yang biasa

    TucsonJembatan boarding tetapTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • BrusselsJenis bergerak jembatan naik hidraulikKonsultasi percuma

    BrusselsJenis bergerak jembatan naik hidraulikKonsultasi percuma

  • BrusselsLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

    BrusselsLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • BrusselsHarga lif bebas halangan menegakMempercepat kemajuan pembinaan

    BrusselsHarga lif bebas halangan menegakMempercepat kemajuan pembinaan

  • Ramat HaSharonPenukar jenis kering Scb13-1600kvaMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    Ramat HaSharonPenukar jenis kering Scb13-1600kvaMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • BeijingPlatform angkat hidraulik elektrik tetapKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

    BeijingPlatform angkat hidraulik elektrik tetapKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

  • segera:Peringatan: Maklumat SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran memberi anda SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran oleh syarikat kami, perkhidmatan SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran. SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SomandaPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaDiameter dalaman dan luaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!